14de augusti 2010

ojoj , inte bloggat på hela dagen ..
men imorse la jag mig i soffan och kolla på tv till lite över 1 .. då fick jag bråttom och städa och göra vid mig på en halv timme (y) så hann inte blogga ..
men gick och mötte charly och sen har vi gjort ingenting mer än snackat, ritat, myst, skickat brev under dörren, spelat spel på min mobil (y), dampat på syster, käkatkäkatkäkat, och typ lite sånt .. hehe vi e sär!
två fjortisar, thihihihi
menmen , nu stack han vid lite över elva.
tack för dagen hjärtat ;*
hihih

Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

tack för bilderna. -.-'

gayhand på första! (y)

tack för idag honey, jätte skojigt! §

2010-08-15 @ 01:23:00

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0