17de augusti 2010

precis kommit hem !
älskar redan skolan , typ ! För ett tag sen va det min dröm att går här , och nu gör jag de , hihi :D ! Jag och johanna kom i samma klass och sofie själv .. så jävla taskigt! endå.
Dock suger tiderna .. slutar 16.00 TVÅ dagar !!! , och börjar 10.30 en dag , och 08.30 dom andra. Och varje
morgon har vi "mysstund" som man hade när man va mindre , tänder ljus och har massage för att lugna ner allt efter allt bussande/tågande till skolan, haha så det är väl chill. :D
Åt fruktsallad och glass sen sluta vi vid kvart över tolv, men då stack vi till donken och feta oss .. haha! Men nu måste jag städa innan mamma tar datorn ifrån mig och sen in till eslöv och handla inför imorgon . puss

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0