25e augusti 2010

precis kommit hem från malmöfestivalen, grymt kul.

men bara för det så ska jag inte hoppa över och berätta om dagen , haha.
Började ju 10.30 idag , men tåget var över en kvart försenat men ändå hann vi ?
yeye , blev inkallad till rektorn och nu får jag lov att byta skola, som jag skrev innan ! :D och sen hände inget roligt , hade först en matte diagnos som tog en kvart och göra , ( jag skrev förtio istället för fyrtio -.- ) Så då hade vi rast i 2 timmar och sen hade vi lite engelska och fick sluta 2 timmar tidigare , rätt chill. Satt kvar i matan 1 timme med sofie , maria , johanna och petter och käka frukt och drack varm obóy ! mumsss haha. Kommer fan sakna dom..

när vi satt i matan och snacka ..


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0