26e augusti 2010

trodde aldrig jag skulle komma upp idag , men lillebror kom och la sig under täcket i min säng klockan 6 imorse.. trodde jag skulle dö
men upp kom jag .. klockan 7 och bussen gick 7.30, så slängde på mjukisar och en keps och gick, ( gjorde självklart lite till .. haha )

På bussen till skolan träffa jag lindh , ganska coolt ändå. eller inte
men hade liite så följe med han till skolan för en viss person ville ha något .. hah ;)

Sen klockan 10.00 sluta sofie och hennes klass :o , så då blev jag sjuk
och behövde gå hem.. 8-)
När vi kom till eslöv gick vi och handla godis , asså fyfan vad tjock jag kommer bli .. eller inte :D hahahah nej .. nu måste jag städa annars får pappa damp sen!

FREDAG IMORGON (L)

Kommentarer
Postat av: ssofie

haha du gillar att jag ville ha "det" ;)

2010-08-26 @ 16:18:55
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0