30de augusti 2010

precis kommit hem från skolan , äääntligen !
den tar verkligen död på en , men nu är det väl rätt chill , sitter och spelar mig genom lektionerna ;) hehe .. måndag börjar jag på berga !
två dagar kvar på consensum , och det känns g8 ! haha
  • någon malin ? va där och vi låg på golvet och hade yoga .. typ
  • lyssna på en präst , den roligaste prästen jag vatt med om , ska visa en sak sen ;)
  • vet faktiskt inte .. spela på mobilen :D
sen sluta vi 1 timme tidigare men snälla jag satt kvar och vänta på sofie ,
men hon skulle ju till malmö , så de va bara sååå onödigt att sitta där , aja ..
nu sitter jag och pregar i mig mjuka ostbågar (L) , och lyssnar på musik .
Mi och nedin idag ..


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0