31e augusti 2010 - långt inlägg

förlåååååt för jag inte bloggat på hela dagen !
men dagen snabbt ;)
Stack till skolan som vanligt med sofie och blabla , inget kul hände tror jag
sen på lunchen stack jag , victor , sofie , nedin och erik in till lund och åt lite sen stack vi tillbaka igen , hahaha så jävla kul !!!!
Jag har fan inte haft något och göra på lektionerna så har hängt rundor med victor och hans krycka.. haha kommer fan sakna sjukt många nu , men yeye ;)
Sofie hände med hem och red ut direkt , till någon cp åker där bellman va galen .. maskot med ! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH sen hände världens sak .. asså jag vet inte hur jag ska skriva de för att ni ska förstå hur "kul" de va.. Jag galoppera en sträcka och maskot kom efter , och sticker rakt under ett staket och in till korna i deras hage .. fyfan sån panik jag fick ! Så jag slänger mig av bellman och skriker på emy och sofie så jag knappt fick luft .. och sen den jävla hästen märkte ju att där va ström i staketet så han tänkte inte gå under de igen .. och alla korna kom springande och jag trodde som skulle äta upp han :( .. fick nog stöt i mig 10 gånger och sofie bara stod och asgarva .. sen kom en gubbe som hört oss skrika (i panik) och drogochdrogochdrog tills han flög baklänges och maskot hände på HAHAHAH xd jävlahästfan!!!!

idag
nya paret HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!!!


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0