äntligen anmält mig !

nu är dom hemma , med ägg ! wooho , så snart ska det bakas :]
och anmälde mig precis till dansen , får bli 1 gång i veckan denna terminen, så bull! Men mamma tror inte jag klarar av skolan, hästarna och dansa flera gånger i veckan.. aja denna terminen får bli ett bevis ;)
så blir 4-5 nästa termin igen. men nu blir det ragga på fredagar !
Att det är på fredagar suger dock .. men här ska skakas rumpa ;)

tycker solen kan komma fram igen så man kan få tillbaka brännan ..
för allt har flagnat bort nu :(( Bilden är dock sen innan sommaren.

Kommentarer
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sounds great!

2010-08-13 @ 23:07:04
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0