blidde en tur till nova lund.

stack till nova vid 1 istället .
Hann bara in i 2 affärer typ :o .. hittade världens finaste kofta på esprit , daamn !
den måste jag verkligen ha !! Kan kanske lura med pappa till nova en dag ;)
plus, så sticker jag till stockholm på onsdag så då blir det
väl mycketmycket shopping. hehe me love. Men idag blev iallafall en kort skinnjacka , en kavaj liknande , och en klänning
Precis vatt ute och ridit iallafall , älskar denna årstiden att va ute och rida !
speciellt allt stubb runt omkring en , fort ska de gå. hihi
Vet inte riktigt vad som händer ikväll .. frida kommer kanske
allting ser mycket bättre på .


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0