FREEEEEEEDAG !!

precis kommit hem från skolan/stan
vakna 3kvart försen i morse så hann inte göra vid mig och göra allt jag skulle gjort men jaja .. hahahha. Tog bussen till stationen och mötte sofie sen drog vi till skolan , ändå chill dag ! Snacka lite första lektionen , sen satt jag och snacka med nedin , emmiy och erik hela andra timmen sen snacka vi bara lite hur veckan varit (y)
Sen mötte jag och sofie upp lindh , hahah han ringde tillochmed och bad mig skynda.. Men det var väl tur de annars hade vi missat bussen , och jääävlar vilken fullproppad buss! haha , stod tydligen "full" eller något på den , och alla tryckte hela tiden -.-
Och när vi kom till eslöv fick jag och lindh springa som faan för att hinna med nästa buss , hahah så jag har fått min motion idag , nästan iallafall ..
Träffa charly och oskar på berga och stack upp och åt på donken ,
dom är verkligen inte snälla mot mig ..
sen luffa vi lite vid berga tills bussen kom.
Och nu är jag äntligen hemma hos mami <3 ,
laddat fullt med godis och film. för ikväll får det bli en sådan kväll ...
nedin i dag när han skrev " erika är bäst " , hihi . vi är så bra


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0