helt slut ..

precis kommit in , Vatt ute hela dagen och fixat med hästarna och ridit och lite sånt ..
Tog oss 20 min att komma iväg -.- , men sen när vi efter mycket problem kom fram till där jag skulle rida av bellman så börja den lille jävlen stegra mot syster flera gånger så hon blev så rädd att hon knappt fick luft så fick jag rida rally dit och gå med honom tillbaka .. jävla häst! aja sen skulle jag duscha bellman och så stack han .. 2 gånger sen va de inte lätt ..

Ikväll händer inte mycket , sitter inte uppe lika länge inatt ! haha.
Och imorgon sticker jag till hässleholm med frida.





Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

rida av va det ja.. :s

2010-08-12 @ 21:41:55
Postat av: Felicia Jackbrise

finare finns inte! <3

2010-08-14 @ 12:47:46
URL: http://feliciajackbrise.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0