ge mig kladdkaaaka !

hemma själv hela kvällen , för orka inte följa med och kolla på en häst långt upp åtahelvete .. aja men innan mamma och dom åkte så sa hon att jag fick åka till hässleholm ?! vafaaaan .. aja lite sent och komma med de nuu ..
Men nu är jag sjuukt sugen på att baka eller äta kladdkaka !!!!!!
men vi har inga ägg hemma :@ så har bett dom köpa med sig ägg hem om dom hinner inom någon affär , såfall kommer jag baka kladdkaka i natt :D mums !

Har precis varit ute hos hästarna och gett dom mat , och 2 öl till bellman..
är det egentligen normalt att hästar älskar öl ? han är nog ganska full nu :/ HAHAHA

Taio Cruz ft Ke$ha - Dirty Picture

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0