HAHAHAHAHHAHA JAG DÖR !

detta är inte min lillebror :|


Kommentarer
Postat av: soffe

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAH dööööör!

2010-08-26 @ 20:37:48
Postat av: Charlyy ,

Du är en sjuka människan i denna situationnen.. :o

man fotar fan inte sin bror när han gör sina behov.:S

2010-08-26 @ 22:39:13
Postat av: erika

sv ; charly , förstår du ..

detta är något av de roligaste jag sett i hela mitt liv!

han är 2 år och står och pissar mot en buske ?!

hur normalt är de :o HAHAHAH



vet du också tyckte de va ganska kul ;)

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssshej

2010-08-26 @ 23:12:49
URL: http://eerikathuresson.blogg.se/
Postat av: klaudia

HAHHAHAHHA sån peddo du är erika :(!


Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0