fuck..

vid 6 stack jag till salle med frida och handla godis .. jaa tjockiiisar !
sen har vi bara chillar här och snackat , om allt och lite till .
Men nu stack hon hem , skola imorgon ju :( & MALMÖFESTIVALEN!

börjar inte försen 10.30 imorgon men måste upp vid 7.30 för att duscha, drygt !
Slutar 16.00 , så det blir snabbt hem och göra vid mig och sen in till malmö med frida och sofie , tror jag ? Blir väl inte där så jätte länge för skola dagen efter och min hjärna är totalt slut ..

Men ska strax lägga mig , för satt och sov på lektionen idag (y) eller ja.. nästan
och imorgon gäller det , håll tummarna !!
godnatt era fula jävlar ! hihih

malmöfestivalen förra året


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0