lund eller eslöv ? consensum eller berga ?

nej , nu måste jag sova !
känns helt tidigt jämfört med vad jag gjort innan .. men ska upp om 6 timmar .
så för att orka med morgondagen är det väl bäst att sova nu.

Börjar tveka på skolan .. jag vill fan gå i eslöv .
nästan alla mina kompisarna går på berga och där finns samma linje..
men jag får se, såfall får man byta ganska snart , men ja.. ååååh sånt svårt val !
1orna är sjukt snälla och sånt , 2orna & 3orna också , haha .. kom fram en 2a tror jag ? på lägret och presentera sig och bara , ooh så fina stora ögon du har , eller något . haha (a) men vaafan
hjälp mig !

men vi hörs imorgon , bloggar när jag är hos charly . Godnatt

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0