precis kommit hem

Åt och sen stack jag ut med frida och snacka, snacka och snacka ! Inte träffats på 56 dagar .. så vi hade en del att prata om ! Annars gjorde vi inte så mycket, gick till trollsjön och satt där ett tag sen luffa vi i en busskur haha, vid 11 stack jag tillbaka hem till matilda och sen åkte vi hem, så är gaanska slut nu. Men lite bilder från ikväll ska ni få ;)




ett ben ? hahahha ..



matilda va ju inte hemma , men snacka en del med hennes pappa ,
nästa år drar jag och matilda till turkiet själva , sååå jävla najs !
heheh , ingen som joinar oss ? :D

Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

mig i telen eller? :;D

2010-08-07 @ 02:13:15

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0