saknar malta vafan ..

Lydia har gjort en sån gullig video av bilder från malta, blev fan helt tårögd.
faaaaaan vad jag saknar de !
Om ni någongång får chansen att åka på språkresa , gör de förfan !
Det är verkligen ett av det bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv.
Och man får nya kompisar för livet
kolla här ; http://www.facebook.com/video/video.php?v=1588449155254#!/video/video.php?v=1588449155254&ref=mf
nej nu ska jag hoppa i säng, ändå inga roliga på msn eller något så då kan man ju passa på och få lite extra sömn ;) Godnatt

dom som mest spelades på malta, 24/7. mums
update ; vetifan vad de är med låtarna :s
när jag klickar upp min sida syns dom iallafall ..

Kommentarer
Postat av: maria h

går inte och spela låtarna?:o

2010-08-30 @ 22:13:52
Postat av: Thell

Resor med skolan är faktiskt otroligt kul, förra åter på påsklovet fick min klatt åka till spanien gratis som skoln betla och iår ska vi få åka till USA gratis, fatta vad nice! För övrfigt nice blogg!

2010-08-31 @ 20:24:09
URL: http://thells.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0