typ , så ..

ganska förbannad med de skiter vi i , blev inte att jag red men , ja ..
berättar om helgen istället ;)
onsdags ; Kom upp där vid 12 och lärde mest känna varandra , riktigt tråkigt på dagen men lite åt kvällen/natten blev det roligare .. Satt i killarnas fönster och snacka med dom sen hoppa vi in .. haha och ärta kunde typ .. usch ! Sen sprang jag och johanna tillbaka till vår stuga vid 1 och trodde jag skulle dö av skratt .. hahahah
torsdag ; Gick upp halv 9 och sen kom 2orna & 3orna .. Hade poängjakt med dom och vi gick och vi gick och vi gick och vi gick .. Både jag och johanna trodde vi skulle dö i skogen :( hehe .. men vi kom fram 20 min senare .. Kom 3a i poängjakten oxå ju .. grymt ! Sen va vi inne hos sofie och chilla och gick ut en stund och lyssna på mi , och sen satt vi inne hos killarna till typ 3 , sen fick petter följa oss hem för de va kooool svart och johanna dampa, hahahaha damn , jaja detaljer om de orkar jag inte skriva ;)
fredag ; Både jag och johanna sket i frukosten och sov vidare tills vi va tvungna och städa och packa .. sen snacka vi lite i klasserna och åkte hem ,
Orkar inte gå in på så mycket detaljer för då kunde jag skrivit hela natten , haha
Somsagt , mobilbilder ..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0