awesome kväll

Stack in till malmöfestivalen vid 6
direkt när vi kom dit stack vi till stora scenen för sofie skulle hitta emil,
men kom inte ända fram så fick stå vid några andra , stötte dock på lite folk ..

vissa artister va bättre än andra men det va grymt bra i mellanåt !
Jake Oh, Kato, Lazee & Sibel, Love Generation,
Million Stylez, Mohombi och Rasmus Seebach va där
.

Sen gick vi ner till gustav och träffa lite folk , sen stack vi till stationen och tog tåget hem 22.30. Tack för kvällen tjejoor , *peace* HAHAH

lite bilder från ikväll, orkar inte säga vem artisterna är på bilderna men ni ser väl förhoppningsvis det ;) Och cheka fridas vackra strumpor !



nu är jag så jävla förkyld pga orkanen "sven-ove" (som jag döpt den till)

Kommentarer
Postat av: ssofie

HAHAHA TACK TJEJOOOOR!

och dom bilderna bjuder jag på bara för mitt hår va så platt (a)hahaha

ÄÄÄÄLSKAR DIG ! (L)

2010-08-26 @ 16:17:16
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0