vilken dålig bloggning idag ;) hahahah

ojoj , förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen
men orka inte hos charly , han bara störa sig hela tiden typ .. haha

men skolan va väl helt okej , satt ute hela eftermiddagen typ och gjorde ingenting,
sen stack jag hem till chaarly (världens konstigaste och klumpigaste människa) bengtsson. Hahah aaw , nej men mer får ni inte veta :]

men nu har jag bestämmt mig , för att byta skola !
eller ja.. måste snacka med rektorn eller vemfan man ska snacka med.
får kanske gå denna veckan ut och sen byta , hiihi :D:D

hitta ingen bra på utube, så ni får spotifylänk !
http://open.spotify.com/track/2PcGFG6ov4NlweeldGtXRD


jag saknar dig .
pusshaj ses i maj ! :)

Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

asså seriöst, om man fått mina klumpigheter på film.

hade jag fan garvat livet ut på dem.

men fyfan vad det svider, när man rör sig.

& ändå ska du plåga en när man myser.. :(

2010-08-24 @ 00:15:16

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0