14de december 2010 - 10 dagar kvar

Hej på er .
Tror faktiskt att alla är i skolan nu .. eller ja , nästan alla ;)
Va på lucia på lillebrors dagis i morse ju , så sjukt sött haha dom bara stod där och fatta ingenting typ , sen fika vi på massor utav kakor hehe. Och bilder kommer sen ikväll.
Har iallafall precis kommit hem från höör , som tog 10 minuter så kändes knappt lönt men jaja , sen va jag tvungen att gå in om sallerupsskolan och hämta nycklar hem för jag glömde mina imorse. Träffa på massa gamla lärare , haha rätt tufft att dom känner igen mig sen jag gick i 2an .. hahha " vad lång du blivit " haha no shit . Aja , nu ska jag börja plugga lite och sen hoppa in i duschen , pussar

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0