16de december 2010

Precis kommit hem från skolan , 4 timmar tidigare ;)
Mänk - Satt vid datorn med linus bara
Matte - Hahah , "glömt" boken hemma .
Lunch - julbord ?!
Olika kurser - håla
Olika kurser - håla
Datakunskap - håla
Övernajs dag , dock är vädret sjukt äckligt ! Så ska till mamma ikväll och kommer antagligen vara insnöad på landet imorgon om det fortsätter såhär, haha . På vissa vägar är det så mycket snö att det kommer in i mina uggs .. Och snön piskas i ansiktet , usch nej tummen ner för detta !
Nu ska jag packa och städa mitt rum , så jag kan sticka till mamma så fort som möjligt innan vägarna är fulla av snö så man inte kan köra. Pussar

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0