19de december 2010

Dålig bloggning igår , jag vet ! 
Men när vi kom hem stack vi ut och åkte skidor bakom min häst , och sen kom sofie så spela spel med mamma och dom hela kvällen , så jävla tråkigt ! Och jag kom sist som vanligt .. :(
Aja , nu har sofie åkt hem för ett tag sedan och jag står med ytterliggare en blondering i håret , ( sa inte att jag blondera det igår också men blev typ .. råtta ) så nu måste de fan bli bra , iallafall så jag kan gå runt utan mössa , hahaha !
Om någon timme kommer mormor , morfar mm. för att fira lillasyster som fyller år på tisdag. Men jag bloggar mer senare . pussar

igår , mamma på skidor och jag på bellman .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0