2 advent

Så skämmiga ni / du är som kommenterar och inte tror jag vet vem fan du är ? Finns IP nummer så jag vet vem du är ;) haha äckel .
-------------------------------------------------------------
Vakna upp intill Pontus ,  sen satte vi på en film och mös liite till sen gick vi upp och åt frukost och kolla på en film till sen , sen va jag tyungen att  fixa mig för att sen dra till malmö. Sket i att dansa för sofie inte kunde hänga med , så va hos pontus lite längre sen åkte vi och åt julbord och nu ser jag gravid ut .. Men fyfan vad gott de va (a)
Igår ; Mötte pontus mig på stationen vid fyra så gick vi hem till honom ett tag sen åkte vi och handla choklad och sen vidare till teckomantorp och träffa frida och jim. Frida stack vid tio och vi tolv , och då kan jag säga att jag va mer död än levande .. Fyfan vad kallt de va , usch :( hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt personen på plats och skriv ut vad personen sa och vem de är. då lär han eller hon skämmas.

2010-12-06 @ 15:18:36

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0