baby , what if ..

Hemma hos pappa nu , och när jag kom hem höll pappa på att sätta ihopa en byrå som dom köpt, men jag gick och satte mig och åt fast det gick inte så bra .. För jag (och malin) satt och flabba som idioter typ i en kvart för min lillebror hade vääärsta diskutionen med pappa ..
wilmer ; Får jag hjälpa ? Får jag hjälpa pappa ? Mamma får jag hjälpa ? Får jag också hjälpa ? 
pappa ; kan du va lite tyst 
wilmer ; Får jag hjälpa dig pappa ? Jag vill osså. Får jag ha den hamjajen ? Får jag också hamja ? (hamjajen=hammaren)
pappa ; Här är helt blött som du dreglar !!! 
wilmer ; nej. Får jag hjälpa ? 
pappa ; tyyyyst och gå och hämta papper 
wilmer ; nej de är inte ja. 

så höll det på så , omg shiiit hahahahha
Aja, nu håller jag på att ladda ner nya låtar till mobilen, sen ska jag lägga mig för ska upp 5.50 imorgon .. Not so nice ! :( menmen ..
några gamla bilder .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0