dom 3 bästa veckorna i mitt liv

Medans alla andra tråkiga människor sitter och kollar på bingolotto så sitter jag och drömmer mig bort bland alla foto från malta . Åååh om man bara kunde åka tillbaka i tiden .. Jag minns alla dom minsta detaljer från varje dag! Skulle kunna sitta en hel dag och berätta om alla saker vi gjorde varje dag . 
Om ni får chansen att åka på språkresa så gör det , till malta !
Ni lär inte ångra er kan jag lova
bildbooomb .
vårt överfina hotell
ordning och reda på rummet , än så länge .... 
första dagen på stranden
detta gick det åt myyycket pengar på .. oups
när vi körde vollybollsturnering långt in på natten
alla jävla trappor (bakom oss)
dom överfina kvällarna
när vi va och bada på "peters pool" och ingen våga hoppa ..
fast vi hoppa ändå 10 gånger , och jag va lika rädd varje gång
det ööverfina vattnet
alla badland vi va och bada på
f*tt sak .. Kändes som jag fick en stock upp-pregad i röven ,
haha jag har nog aldrig skrikigt så mycket , fyyyfan
när vi bada med världens finaste & mysigaste djur .
när jag låg sjuk , och va nära på att få läggas in på sjukhuset (y)
blåa lagunen
sjuka människor hoppa flera hundra meter upp ..
idiotiska italienare som kasta i mig och linnea i havet med kläder på
dom underbara glassarna .. minst 5 om dagen !
och så sola vi .. mycket !
alla galna kvällar på hotellet
dom roliga timmarna i skolan
alla galna partykvällar !
nattdoppen i havet efter varje galen kväll
inte lika fint på rummet mer ..
sista natten spendera jag och linnea på stranden
och hitta på lite bus (a)
detta gick inte så bra precis ..
sov rätt skönt på flygplatsen sen ..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0