kaos i morse

Precis kommit hem från skolan , men innan jag berättar något börjar jag
från i morse ..
Orka inte gå upp , så gick upp 20 min innan vi skulle köra , slängde på ett par mjukis, borsta tänderna, satte upp håret, och åt sedan körde jag & mamma in till eslöv och skulle och handla på Berga för dom har utförsäljning på allt , (berga är egentligen en sådan affär ingen handlar på , men nu va mer än halva eslöv där) Träffa farmor där som inte kom där ifrån försen 4 timmar efter ungefär , köerna va typ genom hela affären , och alla hade vagnar överfulla med miljontals saker. Och jag börja egentligen skolan halv nio och när klockan va halv nio dampa jag lite på mamma så hon lämna våra saker till en vi känner som fick ta med det hem så hämta hon det senare , hahahha .. Där va verkligen kaos . Sen så ..
Matte ; Räkna i 20 min sen fick vi en julkluring , som va jävligt klurig.
Svenska ; Fick betygen för engelskprovet , och svenskprovet . Fick G i svenska och IG engelska (y)
Sen hade vi typ julbord i klassen och tomten kom och gav oss paket & jag fick typ 10 klubbor , perfekt !
Efter vi slutar följde frida , johan & kim mig till bussen men hade nästan hellre gått själv , för dom slängde i mig i snön så jag sjönk långt under .. fyfan vad kallt det va :|
prinskorv med chokladpudding ?
tomtarna.

på vägen hem från skolan .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0