lite sen update

Åkte till pontus direkt efter skolan , fick vänta ca 20 min på tåget i eslöv och sen 30 i lund .. Och sen 20 min i kävling , fast då vänta vi bara på sebbe som kom med ett tåg ! :D Gick hem till pontus ett tag sen skulle dom ha godis så gick till ica , i 30 minus typ .. Handla 8 energidrycker , chips , dippa & marabou , haha tjockisar ! När vi kom hem kolla vi eller jag & sebbe kolla på idol , och ja.. Alla visste att Jay skulle vinna menmen , sen starta dom en skräckfilm och efter 10 minuter fick jag nog och la mig under täcket och sov, hahah ! Sen följde vi sebbe till tåget vid 1 så åkte han hem och vi gick hem och la oss .
Blev väckt vid 10 , och sen satt vi bara vid datorn och kolla på film och hade det mysigt. Vid 2 gick vi upp och åt frulle och sen vid 6 drog han till torp och jag hem till frida . Va helt galna hela kvällen och lyssna på gamla sköna låtar , haha asså gud .. Gick och la oss vid 2.
Blev hämtad vid 10.30 för att åka och hugga grann med familjen , fyyyyf*n vad jag frös ! Helt sjukt .. Men när vi kom hem hoppa jag in i duschen en halv timme sen klädde jag grannen med mami . Så vacker ;) hihi
La mig och sov 1 timme sen körde mamma in mig till frida . Gjorde vid oss och spela spel sen drog vi iväg till jägers. Helt galet !! Blev av med frida & cassie ett bra tag så shaka rundor med rebban , fredrik & några andra. hahahha fyfan vad kul .. Sen va vi hemma vid 2.30 och somna vid 3 för frida hade damp höhö.
Upp vid 7 idag , eller ja .. Vi kom inte upp försen vid halv 8 sen blev det snabbt borsta tänderna och iväg till bussen ..
Jobba på rätt bra på matten idag men sen somna jag när vi kolla på lucia , haha mina ögon va helt tunga och jag klara verkligen inte hålla dom öppna så jag luta mig mot johans axel och somna hahah
Sen städa vi bänkarna (på tiden haha) och julpynta i klassrummet , sen fick vi sluta 3 timmar tidigare , ååh vad jag älskar märit <3<3<3<3 hehe

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0