mongotråkigt !

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? upp och ner
Bättre än förra året? d tror jag .
Har du träffat några nya vänner? ja
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? ohja
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? jadå
Isåfall vilken? palla säga alla ?
Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt? nej

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? både och
Har du / Har du haft ett förhållande? ja
Har du varit kär? i am : )
Har du haft ett hemligt förhållande? nej
SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? nej
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? det har väl alla?
Såfall vad? skit ni i d .
Har du skämt ut dig? självklart :D
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? ja

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? berga
Hatar du någon i din skola? tror jag inte ?
Har du gjort något framsteg? ja det har jag nog
Har du haft alla rätt på ett prov? nej , haha

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? ja
Har du förlorat en vän? typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? tror inte de
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? nä
Har du många killkompisar? ja

 


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0