sex & the city 2 ' dags !

Läst 271 sidor nu om kameran .. Och ändå fattar jag knappt hälften men lite gick in i hjärnan ;) hahah , men man lär väl sig med tiden ?
Aja , jag är jätte nöjd med den iallafall , skulle gått på 4500 men fick den liiite billigare bara för jag va så snäll mot dom i affären ;) hahah nej jag skoja, rea ju!
Fick även med mig en väska till kameran och minneskort och 2 tights & 1 par lacktights, ett snyggt linne, danströja, en film, mascara, 3 armband och lösögonfransar dock hitta jag nästan ingenting på rean, alla kläder låg fan på golvet .. usch så äckligt, ändå !
Nu ska jag lägga mig och kolla på sex and the city 2 och imorgon åker jag till min älskling , sover kanske där men ska försöka blogga när jag är där. Godnatt

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0