slöizzz

Hej på er .
Precis kommit hem till mamma och morfar m. familj kommer om en halv timme så känner mig en aning stressad , för ser ut som ett troll ! hahah men jag orkar verkligen inte röra mig ..
Fick massa pengar & presentkort igår kväll , så nu har jag pengar till min kamera , eller jag vet inte om jag ska ha en kamera eller ny dator ?? hmm .. :|
Fick även ny piercing, glas, godis och trosor av frida ;) Nej , nu har jag faktiskt ganska bråttom , pussar !
ibland  får man bjuda på sig själv (a)


Kommentarer
Postat av: fridaaa

HAHAHAHAHAH FYFAN vad snygg du e .. (a)

eller nt , hihih <3

2010-12-25 @ 19:13:04
Postat av: Anonym

Vilket är ditt bästa minne som du aldrig kommer glömma 2010?:-)

2010-12-25 @ 20:24:41
Postat av: Malin

finfin blogg! :D

2010-12-25 @ 22:11:02
URL: http://nattstad.se/mallishen

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0