super start på lovet

dålig bloggning , japp ! sorry .
Igår ; Tåget i lund va 1 timme sent , och klippningen blev förjävligt, sen mötte jag pontus på stationen så drog vi hit. Gjorde typ ingenting på hela kvällen, kolla på tv och åt varma hallon med vaniljglass :D
Idag ; Vakna och mös lite sen gick vi ner och åt frukost. Mamma körde och jobba och kom hem en kvart senare och sa att hon fastnat lite längre upp haha. Dansa något skit på wii, haha ändå rätt kul. Så hon va hemma till fyra och körde sen pontus till bussen så har jag och lillasyster varit hemma själva, mysigt värre. Kollat på En prinsessas dagbok 2, och ska strax kolla på någon till, är helt slö i hela kroppen :( pussar
ge mig värme !!


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0