lund hela dagen

Stack i väg till nova en pytte stund innan och fick bara med mig ett linne hem. Sen släppte mamma av mig och frida i lund city så gick vi och träffa pontus och några andra , medans hon körde till sjukhuset .
Satt och snacka med dom i drygt 1 timme sen skulle dom hem så vi vandra .. Vi kom in på ett ställe där man inte fick vara , avspärrat och fullt av grävmaskiner igång, haha asså fyfan vad jag flabba .. Fick klättra ner för stora saker och frida rev sig på en taggbuske .. haha ååh de va så läskigt :(
Sen när vi kom fram till sjukhuset och vi va så hungriga så vi handla mat hehe .. Dyr jävla mat men gott va det , sen kom mamma och då skulle vi
till donken , asså ja .. haha.
När jag kom hem skulle malin & kristoffer och sola så jag hängde med där och sola en halvtimme , så jäkla skönt.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0