10de juli 2010

precis kommit hem från danmark !
ändå rätt chill dag , men öövervarmt så man höll på att koka sönder..

hela eslöv va där förfan :s , plus carl i höör ;) haha ! helt sick ändå !

menemen , va några nya karuseller , haha sjukt roliga !
någon som va som värsta " vatten kriget " så åkte den några gånger och sen va kläderna .. genomskinliga! hahahaha .. verkligen fint ! Och när jag tog av mig skorna nu när jag kom hem , HAHAHHAAHAH omg , såg ut som man badat hela dagen xd , mmmh najs ..

men orkar inte skriva så mycket till , men kul va det iallafall :)
och min mobil klöddar jaaaaa0 , och där är massa bilder , så får försöka få in dom imorgon ! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0