13de juli 2010

linnea gick lite tidigare ifrån här igår , så kom en halv timme senare,
behövde ju inget kort tänkte jag .. men nädå , när jag kommer hem och står och
bankar på dörren, öppnar ingen och jag bara vaaafan !?!?! ,
fick klättra in på balkonen, HAHAHAH .. och där låg dom och sov som stockar .. (y) ,
typ man bor på första våningen !!

Men imorse stack vi till skolan , 3 timmar !
sjukt chill lektioner som jag skrev i förra inlägget ,
sen åkte vi till en jättefin strand , överfint vatten och de va hot !
Och jag som inte tänkte på ta med solkräm imorse så brände mig idag .. gaaanska mkt !
Så imorgon blir det solkrämskolkrämsolkräm !!! hehe !

- erika, den nya kräftan !

nu ska vi strax äta och sen va på kvällen hela dagen med danskarna -.- ,
ingenanning om vad vi ska göra men får väl se, blir såfall bara en mobilbloggning
sen ikväll vad vi har gjort , för ska sova tidigt idag hade jag tänkt ,
för somna typ i bussen påväg till skolan och på stranden 3 gånger ..

bilder från idag


Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

Usch, bilden längst ner, fyfan brännan. (y)

2010-07-13 @ 22:35:58

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0