6e juli 2010

godmorgon tuffingar !

precis kommit in , shiiit så kallt det är idag ..
gick ut kvart över åtta för att ta ut bellman ur hagen och fixa till han lite innan hovslagaren kom , men jag fick inte ut honom ut hagen .. till slut fick jag kalla på mamma som fick hänga i honom för att få ut han , men till slut så ;) , sen stack han.. åååh jävla häst ! , men fick tag i han sen , och band upp han och rykta och så sen när vi är klara så börjar han fanimej stegra och jag trodde staketet skulle välta och min hand skulle gå av , fyfan .. detta va ju inte bara en gång .. så släppte in han i hagen tills hovslagaren kom , då fick vi ta ut båda för att han skulle va lugn -.- , det går fan inte att skilja på dom två ..

och nu fryser jag som en gris och är trött som faaaaan !

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0