dagen igår ..

ja.. jag orkade inte bry mig om stavningen igår -.- . vem de nu va !
och jadå , klart jag hitta en pärla , nej jag skoja, usch nej :) Hade bara 1 min på mig vafan :o hahah , men det va verkligen skit kul !

igår kväll efter vi vatt på stranden gick vi några stycken och satte oss i "teatern" för där va ngn underhållning , sen blev linnea upp dragen av "chefen" så hon fick dansa .. sen va det min tur och sen kom fler , haha riktigt kul! Och där va en skit snygg kille som dansa skit bra ! :')

Sen kasta jag upp linneas sko på taket .. inte med vilje !
hahaha så vi höll på i typ 1 timme att får ner den , hahaha fyfan jag jag flabba , aja sen satt vi och spionera på en kille som gick där fram och tillbaka hela tiden , linnea is siiiiiiiiiiiiikkkk !! HAHAHHA , orkar inte förklara men hon blev kär vid första ögonkastet !

sen stack jag och ida och satte oss här en mini stund , sen slagga vi vid halv 1 , och då va men inte liiite trött idag , nejnej !! ....

igår .. det va möörkt , så bilderna är inte så jäätte bra .

linnea is uppe !!


snyggingen



helt skruvad brud ! hahhahaha


fler bilder , erika thuresson @ facebook

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0