12e juli 2010

sitter i lobbyn nu med linnea och shit vilken dag !
har hänt så sjukt mycker att jag hade kunnat sitta här och skrivit i timmar !
men finns massor av bilder på facebook @erika thuresson , som beskriver det mesta under dagen. Låst inne alla nycklar har vi också gjort , badat , sovit , nattmöte , och en jäkla massa annat !

helt sjukt så kul detta är !
men det suger att antonia skulle bo hos värdfamilj men hoppas på att få träffa henne imorgon , men annars hänger jag runt med linnea , ida och elin ! :)

nu ska jag springa upp till dom innan dom somnar , för så fall kommer jag inte in :o , Och ska upp tidigt imorgon och är borta typ hela dagen , men kanske blir lite bloggning innan jag sticker imorgon , Godnatt & sov gott !



oredigerade ögon !

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0