jag har dunder medicin !

tja på er !
nu mår jag faktiskt bra , kan bero på pillerna jag käkar som jag fick av monica , men när dom slutar värka så mår jag inte så bra ..
har iallafall en skit lugn kväll på hotellet ensam , lite tråkigt kanske men har fått lite gjort och så :) , fast .. hade hellre kollat på eclipse med som andra :( , aja se om någon vill i sverige istället , hehe

nu ska jag strax ta och gå en runda tror jag , ut något stans och kanske se om jag hittar engelskmännen! Har fan inte vatt ute på 2 dagar nu, känns normalt (y) , yeye imorgon blir det iallafall skola !


Kommentarer
Postat av: ssofie

asså helt ärligt erika, när kommer du hem?!?!?!?!?!? :(<33333333333

2010-07-26 @ 16:18:37
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0