kvällen

vid 5 drog vi ner till grannarna , orka inte gå så jag och syster körde moppe (y) , men så åt där och så , blev i kastad i poolen , och sen när jag fått låna kläder av dom så spela vi möllky elr något, ett finskt spel, men sen så blev det vattenkrig igen och jag blev genomblöt .. igen! Så fick jag gå hem , så nu står moppen där .. känns inte helt ok , :o menmen , får gå ner och hämta den imorgon .

Kom iallafall precis in , har stått ute hos hästrna i 2 timmar typ , men fick en del gjort :) Klara av att duscha masse , dock stegra han lite och sånt hahaha .. men han lugna ner sig efter ett tag, Klippte hov håren , öron håren och sånt , han va inte precis välskött .. och sen gav jag min kung massage , helt sjukt så mycket han älskar de! Fyllde på vatten och myste med dom , sen kom dom andra hem och mamma kunde inte fatta hur jag kunde duscha han själv och blablabla .. -.- hahaha


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0