mobilen klöddar igen .. så inga bilder !

precis kommit hem från lund , riktigt rolig kväll , tack bäästavän !

åkte in vid 19.00 , men filmen börja inte försen 21.20 -.-
så gick där och sega .. handla godis och gick och gick och sen satt vi bara ner på trappan utanför . Sen när vi skulle in i salongen blev de kaos .. jag flabba så jag höll på och dö , men åt vad vet jag inte ? , men sen kom 5 "killar som vi inte visste vem det va " , eller trodde iallafall ;) någon snygg , någon ful , så vi hade kul åt dom och blabla, Dom satt 2 rader ner ..

men själva filmen va grymt bra !!
helt sjukt att folk kan dansa så bra , blir riktigt avundsjuk när man ser de :(

gillar ni dans filmer ?, måååste ni se street dance ! :D

sen när vi gick ut så i trappen ner skriker då killarna , erika , eeerika, hej erika och jag bara vafan ? xd , hahah sen kom vi fram till att jag " kände " den ena , haha hade han på msn och sånt , liiide pinsamt ! :o

aja , sen frös jag ihjäl och vi höll på att kissa på oss när vi skulle hem , mmh inget skönt ;) , menmen va hemma i eslöv vid tolv ,

tack för dagen älskling , länge sen jag skratta såhär mycket ;oo
går inte att skriva allt roligt , för då skulle jag inte vara klar försen imorgon haha,
men sofie , du e världsbäst , just so you know ! (L)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0