15de september 2010

hejj sockertoppar !
kom hem från skolan för ett tag sen , riktigt chill dag ..
matte - räkna lite , finns ju inget lättare än matte A .
engelska - satt och läste igenom en pjäs några gånger ..
lunch - snacka om ledighet med rektorn .. som verkligen är (n) , får inte ledigt för att åka , men tänker skolka den veckan jag är på mallis !
samhälle - skrev något på datorn , men min inloggning funkar inte så jag satt mest och chilla , och fick gå en kvart tidigare typ till bussen :') vilket som egentligen inte behövdes för den kom 20 min senare -.- ..

ungefär så har dagen varit .. nu ska jag nog ut och rida , eller något .
få väl la se ;) .. pusss
kommer bilder sen

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0