1a september 2010 - hösten på väg ?

första september .. och hösten närmar sig !
längtar bara tills det blir så kallt så man får ha en tjock gosig jacka och en stooor mysig halsduk runt sig , hiihihih... tycker ni inte också det är mysigt ? ;o 
Men just nu sitter jag i köket och ska strax cykla till bussen ..
börjar inte försen 10.30 , men måste åka 9.00 -.- dyyyyyyyyyyyygt

Men jag bloggar mer när jag sitter i bilen på väg upp till stockholm ( runt 18.00 )
för datorn och mobilabredbandet följer såklart med ;)
Ha en toppen onsdag , pussar

här ser ni också dagens mys-outfit .

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh tack! :) På Dixon :)

2010-09-01 @ 13:23:18
URL: http://bissy.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0