aj .. dumma hare ..

äntligen är jag klar med allt !
och fyfan vad varmt det är ute , så när jag putsat träns och sadel och ryktat bellman va jag ju dö varm så bytte om till shorts och en t-shirt och red ut barbacka (utan skor också) , och då tänkte jag .. bara jag inte trillar av idag , för då är det ganska kört ..
Så jag red upp en bit och in på en grusväg , och sen ut på ett fält , och mot huset och då hoppa lillasyster upp så galoppera några längder med henne , sen hoppa hon av och då stack jag åt andra hållet i all världens fart och sen gör han en U-sväng för där va en hare som hoppa upp framför och skrämde honom typ , och jag bara flög åt helvete och landar på huvudet , mmmmmmmh .. gör inte alls ont ooohnej!
fyfan .. mina ben är helt upprivna och arm , min väst är lerig och min hjälm också , men den som kom på ridhjälm och väst är väldens bästa ! Utan dom skulle jag vatt död. Hoppas bara jag inte har hjärnskakning ... börja kännas
lite så nu ... håll tummarna förhelvete !
inte bara uppe på röven utan längre ner
och alla rivsår är på andra sidan .. :( , och bilden suger verkligen !
man ska se i verkligheten istället .. ett antal gånger värre .

ska nog börja ta de lite lugnt på åkrarna ..

Kommentarer
Postat av: Charlyy ,

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOMPA!

2010-09-12 @ 15:07:21

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0