det är kallt ute .. så gå inte ut !

precis kommit in .. omg jag är som en isbit !
skulle inte vatt fel och bli värmd av någon nu asså .. hihi
helt sjukt så kallt det börjat bli nu .. man fryser ju ihjäl om mornarna när man ska till skolan! detta är fan inte okej , hehe
vill egentligen börja ha vinterjacka .. men neeejdå , det får man inte av elin, 
" det är bara september " , blabla .. haha idiot :(

va ute i typ 1,5 timme och bara snacka .. fyfan vad jag älskar dej, okej ?
allt känns så lätt och snacka om med dig , räkjävel (L)
och hon sa att hon skulle kolla på the last song när hon kom hem , och det ska jag med ! ligga och tycka synd om mig själv och gråta .. buhu (a) haha kanske inte men nästan. Bloggar mer senare pussar ! :D

ifuckingloveyou

Kommentarer
Postat av: elin

asså du gör allt så mkt lättare, att ja varit utan dig såhär länge är nästan sjukt!



gumman du betyder allt för mig och du kommer alltdi och göra!

vilket beslut du än gör stöttar ja dig! okej?? <3



iloveyoumorethanyouevercanaccept!!!!!!!!!!!!



räkaräkaräkaräka!<3

2010-09-21 @ 21:24:16
URL: http://elinlantz.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0