أنا لن تكون هي نفسها ، مع من أنت ...

mina ögon väger ton nu asså ..
så nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon,
hinner kanske med och blogga innan jag sticker till skolan imorgon , men det beror helt på hur långt tid jag tar på mig i morgonbitti , haha .. snabbt tror jag inte , eftersom jag är "en arms användare" :(
Men när jag kommer till skolan så träffar jag charly lite sen kommer frida så drar vi till expetionen (y) , fattar noll men okej , sen måste jag träffa elin , för där ska snackas . Okej nu ska jag sluta skriva bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för ja äntligen fick träffa dig saknat dig ngt så enormt, men känns som om vi inte var klara½<3

2010-09-06 @ 15:12:51
URL: http://elinlantz.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0