hjälp mig , snälla nåååååån !

elin och jag snacka lite om fridas festen / bilderna där i från , innan när vi va ute och gick .. asså fyfan så roligt vi hade de !
Och av att kolla på bilderna gör mig bara mer och mer sugen på att färga håret brunt. nästan så sugen så jag skiter i vad mamma säger .. detta är ju
"fjortis-blond" enligt många !? men jaaaha , tyvärr kan jag inte hjälpa att jag är såhär blond i mig själv, och det värsta är att ingen tror på de ,
varje dag är det någon som säger det till mig .
, man kan inte va så blond i sig själv
, man kan inte ha så mörka ögonbryn om man är så blond
JO det kan man tydigen ? iallafall jag , men jag är ju lite unik ;)
haha .. goooood , jag skoja ! Men jag har aldrig färgat mina ögonbryn , och har snart min egna hårfärg , emelie sa senast idag, din utväxt är ju ljusare än ditt andra hår ... där ser man ;)
vaaaaad tycker ni ? blond eller brunett ?

hanna har mitt löshår ? aldrig sett det förr ;s ..
kungarna !


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0