it's friday , biiiitch

kom hem från skolan för ett tag sen , sjuk chill dag ändå !
matteprov , aaaaslätt. så blev klar fort och hade då 50 min rast så jag och frida stack ner till charly
"göra färdigt" , både jag och frida va klara med allt , så hade 1,15 timmes rast , så stack hem till farmor och käka
gympa , trodde jag skulle dö .. av måånga anledningar!
sen snacka jag med seriösacharly (y)    ;)
svenska , gjorde lite olika sen blev både jag och frida inkallade till rektorn ( var för sej ) , men varför får ni inte veta , inget vi hade gjort iallafall
engelska , hahahaha fick lov och skriva av glosorna från boken eftersom jag inte kunde alla , schyssst ! :') och sen spela vi upp vår pjäs .. tog lite tid när fifi inte hänge med HAHA men jaja Men där va någon som inte va så mycket bättre själv .. hahahaha
sen skulle egentligen kim köra hem mig , men åkte buss med Paulina istället
och nu är det f-f-f-f-f-f-f-f-fredag ! :D:D

Kommentarer
Postat av: frida

AHHAHAH synd om fiffi !

jajaj de va ju jätte alvarlig snack asså eller nt ;o

haha :( <3

2010-09-17 @ 17:18:24

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0