ooupps

inte bloggat på hela dagen , men ni har nog överlevt ;)
skolan idag va sjukt chill .. 9.50 - 13.40
  • matte
  • engelska
  • data
dock vad jag och frida inte ( och nästan alla andra haha ) med på sista lektionen .. jag fick va social med charly som redan hade slutat ..
sen hade vi följe med frida till stationen sen luffa vi där ett jävligt bra tag , för vi visste inte vart vi skulle ta vägen men drog till hörby , och sen hem till charlysvik, hahah (a) Så det är därför jag inte bloggat på hela dagen .
och inga saker har jag här nu .. för mamma hämta mig , sååå bra asså ..
min mobil varar inte länge till , buuuhhuu aja :]
bilder får ni imorgon för nu ska jag sova ! godnatt
börjar 10.30 imorgon (y) , mysigt .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0