strax läggdax !

okej .. nu har jag varit hungrig hela dagen ..
jag äter och äter men magen slutar aldrig kurra ? jävla problem mage :o haha ..

imorgon ska vi gå mellan 9.50-12.00 känns lönt !? 2 timmar ..
vet inte riktigt vad jag ska göra efter .. palla sitta här och ruttna hela dagen , in my ass ! Smsa eller ring om ni vill hitta på något , om jag inte redan är
upptagen förstås .. haha ;)
nu ska jag iallafall strax lägga mig , helt sjukt så trött jag har varit i dag , måste börja lägga mig i tid .. men har ju lite sovmorgon imorgon , hihi
dock är min mobil död så kan inte spela eller lyssna på musik .. men laddaren kommer imorgon bitti , (y) , godnatt på er sötisar .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0