svar !

hur ofta rider du?;)
- Hahahha ! Jag rider min häst 5-6 gånger i veckan när jag är hos mamma annars är det min lillasyster som gör det när jag är hos min pappa , och då blir det väl max 3 gånger ( om änns det ! ) för hon är lite lat och rädd ..

Hade du velat mysa med mig?<3
- Haha , nej.

vilken är din riktiga hårfärg?
vilken är din ögonfärg?
vilken är din favortilåt just nu?
många frågor på en gång men du har en jättefin blogg:D
- Den jag har nu , vit-blond (platina)
Blå , oftast mellan-mörk blå och i solljus så är dom ljusblåa
Oj .. just nu tror jag nog det är lights off - jay sean .


vilken blogg gillar du mest som du läser?
och vad tycker du om kissies blogg?
- Favortien är nog http://isabellestromberg.blogg.se/ och sedan följer jag http://bissy.blogg.se/ .. också , tycker så synd om henne ..
Hahhah , den har blivit så sjuuukt överdriven nu , både kissie och allt hon skriver om ! Fast det är nog det som gör att man fortsätter läsa , tyvärr . Hade klarat mig bra utan den haha


du träffar charly rätt mycket, är ni på g eller tsm eller något?
puss!
- Haha , jao . Nej vi är inte tillsammans
puss (vem du nu är?)

har du löshår?
- Yes.

Vem är kineserna?
Vilken va den värsta karusellen på gröna lund?:D
- Mina kusiner , dom är adopterade från kina .
oj .. tyckte nog inte någon va så .. men insane är helt insane ;)

vilken fin blogg du har =)
du är verkligen jättefin, kan du inte göra en sminkvideo?=D
- Tack , hihi
Oj , tack igen haha , njää .. tror inte det , ser du mig osminkad tycker du nog inte jag är jättefin mer ;) hhahaaha 
 
Varför ska du byta till berga?:O
- Har bytat nu ! , för jag orkade inte åka så långt i 3 år , och skolan va för liten .. trivs bättre på större , och jag är glad att jag bytte för denna klassen är enormt najs :]

gör en sminkvideo!! :D:D:D
eller berätta vilket smink du använder och hur
- Haha , samma svar igen ..
Det kan jag därimot göra .. lägger alltid ett lagen day-cream först som får torka in , sen tar jag foundation ( Maybelline - affinitone ) , sen puder ( Max-faktor - ? ) , rouge ( H&M's egna ) . Sen använder jag L'oreals - voluminous x5 mascara och lite gosh övanpå och ibland någon ögonskugga .

ska du ta hål i navlen igen?
- Nej , tyvärr inte ..


gaaammmal bild !

din favorit låt ? :D
- Just nu är det nog lights off - jay sean

hur många har du haft sex med ?
- 0 ! :)

berätta lite om malta :D
- Åååh gud ! Kan jag gärna göra , men såfall hade jag kunnat sitta här i timmar och då skulle jag aldrig hunnit svara klart på allt , om du / ni vill veta mer så adda mig på msn så kan jag berätta mer där , [email protected]


vem gillar du just nu?
- Haha , inget svårt och gissa, tror jag ? :)

har du någon gång strippat i cam?
- Nej ? haha

vilken skostorek har du?
- Hahah vafan ? 38.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Ja verkligen! :)

18 snart :)

2010-09-06 @ 22:55:26
URL: http://hjelmmimmiie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0